Pasta kanapkowa z tuńczyka i twarożku

Jak tam Wasze lodówki po Sylwestrze? U nas na szczęście wszystkie przekąski i finger foody już skonsumowane, ale wciąż jest w niej pełno produktów, które potrzebne były do ich przygotowania, dlatego postanowiliśmy trochę z nich zejść. Najfajniejsze w takim "czyszczeniu" lodówki jest to, że można przez przypadek stworzyć naprawdę smaczny posiłek ze składników, których najprawdopodobniej nie połączylibyście wcześniej 😉

Dzisiejszy przepis - pasta kanapkowa z tuńczyka i twarożku - jest bardzo prosty i szybki w przygotowaniu, a jego pierwotną wersję zaczerpnęłam od przyjaciół (moja pasta jest trochę pikantniejsza). 

Przy okazji robienia tego zdjęcia pomyślałam sobie, że nie wszystkie potrawy są wdzięcznymi  do fotografowania (robiłam co mogłam 😂), ale ta pasta tak nam posmakowała, że musieliśmy się podzielić z Wami przepisem 😊

pasta-kanapkowa-z-tunczykiem
Liczba porcji: 4
Czas przygotowania: 5 min 

SKŁADNIKI

130 g tuńczyka w kawałkach (z puszki), 150 g domowego twarożku, pół małej cebulki, 3 plastry marynowanego jalapeno, gałązka koperku, łyżeczka majonezu, dwie łyżeczki keczupu, sól, pieprz

PRZYGOTOWANIE

Posiekaj drobno cebulkę, jalapeno i koperek, a następnie wymieszaj wszystkie składniki i gotowe 😎. Podawaj z chrupiącym pieczywem. Pamiętajcie, że tego typu posiłki najlepsze są na drugi dzień. Smacznego!

Komentarze

  1. Bardzo lubię takie pasty z rybą.
    U mnie pasta z twarogiem i wędzoną makrelą to hit rodzinny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz